Na rynku sklepów, które sprzedając ciuchy konkurencja jest naprawdę duża, dlatego też konieczna jest skuteczna i dobrze prowadzona kampania reklamowa, która pomoże zwiększyć obrony firmy, która ma w swojej ofercie odzież. (więcej…)
Kolejną branżą, której promocją dzisiaj się zajmiemy jest branża wnętrzarska. Jak powinna zostać zbudowana reklama dla projektant wnętrz? Jakich kanałów promocji użyć? Jak zdefiniować grupę docelową? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź dzięki analizie nieśniejszego case study. Klient: Klientem była niewielka krakowska firma, która w swojej ofercie ma projektowanie wnętrz na terenie całego kraju. Przedsiębiorstwo istnieje na rynku kilka lat, a już może pochwalić się licznymi realizacjami. Dzięki temu portfolio klienta jest całkiem pokaźne i stanowi atut, który warto wykorzystać w reklamie firmy. Target: ponieważ firma działa na terenie całej Polski, grupa docelowa nie została ograniczona terytorialnie – podjęte działania promocyjne musiały mieć zasięg ogólnopolski. Reklama powinna być kierowana do właścicieli mieszkań. Choć na aranżacje wnętrz mogą zdecydować się także wieloletni właściciele budynków, to jednak trzonem grupy docelowej są…
Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy pozycjonowanie stron można wykonywać samodzielnie. Warto jednak wiedzieć, że wcale nie jest to proste zadanie i jeśli nie dysponujemy żadną wiedzą na ten temat- lepiej zwrócić się do kogoś, kto się w tym specjalizuje. My polecamy brandbay.pl/pozycjonowanie-stron-www. Niezależnie od tego, czy finalnie zdecydujemy się na pozycjonowanie stron www w jakiejś agencji, zawsze warto zorientować się, na czym polega ta usługa i jakie może nieść ze sobą korzyści. Na pewno warto zorientować się także w tym, na jakich zasadach agencje świadczą takie usługi, jak wyglądają rozliczenia, a także zawierana umowa. Podstawą pozycjonowania są słowa kluczowe To właśnie od ich wybrania należy zacząć. Najlepiej, aby było to kilka fraz, które jednocześnie mają charakter sprzedażowy, dobrze pasują do prowadzonej przez nas działalności, a także cieszą się sporą popularnością wśród…
Hiszpania to jeden z krajów, który chętnie wybierają Polacy na miejsce założenia lub rozszerzenia swojej działalności za granicą. Jest to rynek ugruntowany, gdzie można zaobserwować znaczącą konkurencję, jednakże jest to także duży rynek a koszty inwestycji na nim są mniejsze niż we Francji czy Wielkiej Brytanii. Wszystkie te elementy sprawiają, że Polacy chętnie myślą o Hiszpanii jako o nowym rynku zbytu dla swoich produktów i usług. (więcej…)
Każdy użytkownik może pisać posty na swoim fan page'u, jednak nie wszyscy potrafią to robić skutecznie. Błędy są szczególnie dotkliwe dla firm, które zamiast promować swoje produkty i zwiększać świadomość marki, tracą potencjalnych klientów. Wtedy z pomocą przychodzą agencje social media, można się tego jednak nauczyć samemu. Jak tworzyć posty na Facebooku, aby były one skuteczne? (więcej…)
Czy warto inwestować w reklamę? To oczywiście pytanie retoryczne, ponieważ każdy prezes, a nawet pracownik firmy doskonale wie, że najważniejszą zasadą biznesu jest powiadomienie wszystkich o istnieniu danego rodzaju usług lub produktów. Dlatego nawet zwykłe kubki reklamowe - które z powodzeniem można rozdawać jak i używać w firmie - są doskonałym wyborem w obliczu ogólnych cięć budżetów marketingowych na rynku. (więcej…)
Z najnowszych badań wynika, że reklama produktów i usług naszej firmy jest niezbędna aby móc utrzymać się na bardzo trudnym rynku usług. Pozyskiwanie nowych klientów jest zatem możliwe poprzez regularne inwestycje w reklamy. Zdecydowanie częściej jednak, aniżeli dawniej decydujemy się na nowoczesne formy promocji w postaci różnego rodzaju gadżetów oraz artykułów reklamowych. W ostatnim czasie polecane są przede wszystkim kubki reklamowe. Wielu ich producentów zapewnia nam projektowanie kubków, bądź też innych wyrobów ze szkła i ceramiki właśnie na potrzeby reklamy naszej firmy. Zdaniem ekspertów taki przekaz promocyjny znacznie skuteczniej trafia do potencjalnych klientów w różnym wieku. Coraz częściej też właściciele firm decydują się na odzież z nadrukiem. Najczęściej są to różnego rodzaju bluzy oraz koszulki. Ich producenci oferują nam możliwość naszycia nadruku wieloma technikami. Najczęściej możemy na nim zamieścić logo…
Inwestycja w gadżety reklamowe okazuje się być najskuteczniejszą formą reklamy w ostatnim czasie. Otóż wielu właścicieli firm zdecydowało się na zamawianie artykułów reklamowych z logo swojej firmy i jej danymi adresowymi. Zdecydowanie największym zainteresowaniem cieszą się jednak kubki reklamowe, które producenci najczęściej produkują ze szkła, bądź też wysokiej jakości ceramiki specjalnie na potrzeby reklamy usług naszej firmy. Dodatkowo też właściciele firm mogą zamawiać je w wielu atrakcyjnych wzorach oraz kolorach. Wybór różnego rodzaju artykułów reklamowych wielu producentów na rynku jest bardzo duży. Do niedawna bardzo oryginalna wydawała się być odzież z nadrukiem. (więcej…)
Reklama produktów i usług swojej firmy w sposób oryginalny jest podstawą do dalszego rozwijania swojej działalności. Z tego względu głównie eksperci zachęcają przedsiębiorców do inwestowania w reklamę swojej firmy. Najlepiej jednak wybierać nowoczesne jej formy. W zapomnienie odchodzi już drukowanie ulotek i wizytówek na papierach. Znacznie oryginalniejszym pomysłem okazują się być różnego rodzaju gadżety firmowe. (więcej…)